Ö. KORKUT, "Bir Markanın Web Sitelerinde Yönlendirici Kod (Meta Tag) Olarak Kullanılması Sorunu," BANKA VE TİCARET HUKUKU DERGİSİ , vol.XXIV, no.2, pp.501-519, 2007
KORKUT, Ö. 2007. Bir Markanın Web Sitelerinde Yönlendirici Kod (Meta Tag) Olarak Kullanılması Sorunu. BANKA VE TİCARET HUKUKU DERGİSİ , vol.XXIV, no.2 , 501-519.
KORKUT, Ö., (2007). Bir Markanın Web Sitelerinde Yönlendirici Kod (Meta Tag) Olarak Kullanılması Sorunu. BANKA VE TİCARET HUKUKU DERGİSİ , vol.XXIV, no.2, 501-519.
KORKUT, ÖMER. "Bir Markanın Web Sitelerinde Yönlendirici Kod (Meta Tag) Olarak Kullanılması Sorunu," BANKA VE TİCARET HUKUKU DERGİSİ , vol.XXIV, no.2, 501-519, 2007
KORKUT, ÖMER. "Bir Markanın Web Sitelerinde Yönlendirici Kod (Meta Tag) Olarak Kullanılması Sorunu." BANKA VE TİCARET HUKUKU DERGİSİ , vol.XXIV, no.2, pp.501-519, 2007
KORKUT, Ö. (2007) . "Bir Markanın Web Sitelerinde Yönlendirici Kod (Meta Tag) Olarak Kullanılması Sorunu." BANKA VE TİCARET HUKUKU DERGİSİ , vol.XXIV, no.2, pp.501-519.
@article{article, author={ÖMER KORKUT}, title={Bir Markanın Web Sitelerinde Yönlendirici Kod (Meta Tag) Olarak Kullanılması Sorunu}, journal={BANKA VE TİCARET HUKUKU DERGİSİ}, year=2007, pages={501-519} }