F. DEMİRCİ OREL, "Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri," Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.543, pp.51-64, 2010
DEMİRCİ OREL, F. 2010. Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.543 , 51-64.
DEMİRCİ OREL, F., (2010). Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.543, 51-64.
DEMİRCİ OREL, FATMA. "Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri," Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.543, 51-64, 2010
DEMİRCİ OREL, FATMA D. . "Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri." Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.543, pp.51-64, 2010
DEMİRCİ OREL, F. (2010) . "Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri." Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.543, pp.51-64.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Genç Seçmenlerin Oy Tercihlerinde Politik Pazarlama Faaliyetlerinden Etkilenme Düzeyleri}, journal={Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi}, year=2010, pages={51-64} }