A. EFENDİOĞLU And T. YELKEN, "TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma," In Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları , Ankara: Anı, 2013, pp.81-104.
EFENDİOĞLU, A. And YELKEN, T. TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma. 2013. In Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları , Anı, Ankara, 81-104.
EFENDİOĞLU, A., & YELKEN, T., (2013). TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma. Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları (pp.81-104), Ankara: Anı.
EFENDİOĞLU, AKIN, And TUĞBA YELKEN. "TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma." In Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları , 81-104. Ankara: Anı, 2013
EFENDİOĞLU, AKIN And YELKEN, TUĞBA. "TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma." Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları , Anı, 2013, pp.81-104.
EFENDİOĞLU, A. And YELKEN, T. (2013) "TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma", Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları . Ankara: Anı.
@bookchapter{bookchapter, author ={AKIN EFENDİOĞLU And author ={TUĞBA YELKEN}, chaptertitle={TBAB temelli fen ve teknoloji dersi için çoklu ortam benzetimi geliştirme ve Öğretim sürecinde kullanma}, booktitle={ Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji Pedagoji ve Alan Bilgisi TPAB Temelli Öğretim Tasarımları}, publisher={Anı}, city={Ankara},year={2013} }