F. Demirci Orel, "Marka Karakteristikleri ile Marka ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.1, pp.103-116, 2008
Demirci Orel, F. 2008. Marka Karakteristikleri ile Marka ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.1 , 103-116.
Demirci Orel, F., (2008). Marka Karakteristikleri ile Marka ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.1, 103-116.
Demirci Orel, FATMA. "Marka Karakteristikleri ile Marka ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.1, 103-116, 2008
Demirci Orel, FATMA D. . "Marka Karakteristikleri ile Marka ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.1, pp.103-116, 2008
Demirci Orel, F. (2008) . "Marka Karakteristikleri ile Marka ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.17, no.1, pp.103-116.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Marka Karakteristikleri ile Marka ve Üretici Firmaya Duyulan Güven Arasındaki İlişkilerin Belirlenmesi: Çukurova Üniversitesi Ölçeğinde Bir Araştırma}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2008, pages={103-116} }