M. N. AYDEDE And F. MATYAR, "Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.1, pp.115-127, 2009
AYDEDE, M. N. And MATYAR, F. 2009. Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.1 , 115-127.
AYDEDE, M. N., & MATYAR, F., (2009). Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi. Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.1, 115-127.
AYDEDE, Meryem, And FATİH MATYAR. "Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi," Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.1, 115-127, 2009
AYDEDE, Meryem N. And MATYAR, FATİH. "Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.1, pp.115-127, 2009
AYDEDE, M. N. And MATYAR, F. (2009) . "Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi." Kastamonu Eğitim Dergisi , vol.17, no.1, pp.115-127.
@article{article, author={Meryem Nur AYDEDE And author={FATİH MATYAR}, title={Aktif Öğrenme Yaklaşımının Fen Bilgisi Dersindeki Akademik Başarı Ve Kalıcılığa Etkisi}, journal={Kastamonu Eğitim Dergisi}, year=2009, pages={115-127} }