A. DOĞANAY And M. SARI, "İlköğretim Okullarında Oluşturmacılık Ne Kadar Oluşturuldu: Sosyal Bilgiler, Fen-Teknoloji ve Matematik Derslerinde Karşılaştırmalı Bir İnceleme," Eğitim Bilimleri Kongresi , Tokat, Turkey, pp.149-163, 2007
DOĞANAY, A. And SARI, M. 2007. İlköğretim Okullarında Oluşturmacılık Ne Kadar Oluşturuldu: Sosyal Bilgiler, Fen-Teknoloji ve Matematik Derslerinde Karşılaştırmalı Bir İnceleme. Eğitim Bilimleri Kongresi , (Tokat, Turkey), 149-163.
DOĞANAY, A., & SARI, M., (2007). İlköğretim Okullarında Oluşturmacılık Ne Kadar Oluşturuldu: Sosyal Bilgiler, Fen-Teknoloji ve Matematik Derslerinde Karşılaştırmalı Bir İnceleme . Eğitim Bilimleri Kongresi (pp.149-163). Tokat, Turkey
DOĞANAY, AHMET, And MEDİHA SARI. "İlköğretim Okullarında Oluşturmacılık Ne Kadar Oluşturuldu: Sosyal Bilgiler, Fen-Teknoloji ve Matematik Derslerinde Karşılaştırmalı Bir İnceleme," Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Turkey, 2007
DOĞANAY, AHMET And SARI, MEDİHA. "İlköğretim Okullarında Oluşturmacılık Ne Kadar Oluşturuldu: Sosyal Bilgiler, Fen-Teknoloji ve Matematik Derslerinde Karşılaştırmalı Bir İnceleme." Eğitim Bilimleri Kongresi , Tokat, Turkey, pp.149-163, 2007
DOĞANAY, A. And SARI, M. (2007) . "İlköğretim Okullarında Oluşturmacılık Ne Kadar Oluşturuldu: Sosyal Bilgiler, Fen-Teknoloji ve Matematik Derslerinde Karşılaştırmalı Bir İnceleme." Eğitim Bilimleri Kongresi , Tokat, Turkey, pp.149-163.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AHMET DOĞANAY And author={MEDİHA SARI}, title={İlköğretim Okullarında Oluşturmacılık Ne Kadar Oluşturuldu: Sosyal Bilgiler, Fen-Teknoloji ve Matematik Derslerinde Karşılaştırmalı Bir İnceleme}, congress name={Eğitim Bilimleri Kongresi}, city={Tokat}, country={Turkey}, year={2007}, pages={149-163} }