F. DEMİRCİ OREL, "Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi," Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.193-202, 1997
DEMİRCİ OREL, F. 1997. Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2 , 193-202.
DEMİRCİ OREL, F., (1997). Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, 193-202.
DEMİRCİ OREL, FATMA. "Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi," Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, 193-202, 1997
DEMİRCİ OREL, FATMA D. . "Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi." Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.193-202, 1997
DEMİRCİ OREL, F. (1997) . "Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi." Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , vol.12, no.2, pp.193-202.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Sponsorluk: Pazarlama İletişim Karması İçindeki Yeri ve Önemi}, journal={Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, year=1997, pages={193-202} }