Ö. DEMİR And A. DOĞANAY, "Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altını2 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel Farkındalık Becerilerine ve Kalıcılığa Etkisi," İlköğretim Online , vol.9, no.1, pp.106-127, 2010
DEMİR, Ö. And DOĞANAY, A. 2010. Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altını2 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel Farkındalık Becerilerine ve Kalıcılığa Etkisi. İlköğretim Online , vol.9, no.1 , 106-127.
DEMİR, Ö., & DOĞANAY, A., (2010). Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altını2 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel Farkındalık Becerilerine ve Kalıcılığa Etkisi. İlköğretim Online , vol.9, no.1, 106-127.
DEMİR, Özden, And AHMET DOĞANAY. "Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altını2 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel Farkındalık Becerilerine ve Kalıcılığa Etkisi," İlköğretim Online , vol.9, no.1, 106-127, 2010
DEMİR, Özden And DOĞANAY, AHMET. "Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altını2 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel Farkındalık Becerilerine ve Kalıcılığa Etkisi." İlköğretim Online , vol.9, no.1, pp.106-127, 2010
DEMİR, Ö. And DOĞANAY, A. (2010) . "Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altını2 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel Farkındalık Becerilerine ve Kalıcılığa Etkisi." İlköğretim Online , vol.9, no.1, pp.106-127.
@article{article, author={Özden DEMİR And author={AHMET DOĞANAY}, title={Bilişsel Koçluk Yöntemiyle Öğretilen Bilişsel Farkındalık Stratejilerinin Altını2 Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Bilişsel Farkındalık Becerilerine ve Kalıcılığa Etkisi}, journal={İlköğretim Online}, year=2010, pages={106-127} }