İ. Güneş, "Çağrı Merkezi Verilerinin Kamusal Taleplerin Belirlenmesi Ve Hizmetlerin Etkin Sunumunda Kullanılması: Adana Büyükşehir Belediyesi Örneği," In A’DAN Z’YE İLETİŞİM -5 , Ankara: İksad Yayınevi, 2022, pp.681-712.
Güneş, İ. Çağrı Merkezi Verilerinin Kamusal Taleplerin Belirlenmesi Ve Hizmetlerin Etkin Sunumunda Kullanılması: Adana Büyükşehir Belediyesi Örneği. 2022. In A’DAN Z’YE İLETİŞİM -5 , İksad Yayınevi, Ankara, 681-712.
Güneş, İ., (2022). Çağrı Merkezi Verilerinin Kamusal Taleplerin Belirlenmesi Ve Hizmetlerin Etkin Sunumunda Kullanılması: Adana Büyükşehir Belediyesi Örneği. A’DAN Z’YE İLETİŞİM -5 (pp.681-712), Ankara: İksad Yayınevi.
Güneş, İSMAİL. "Çağrı Merkezi Verilerinin Kamusal Taleplerin Belirlenmesi Ve Hizmetlerin Etkin Sunumunda Kullanılması: Adana Büyükşehir Belediyesi Örneği." In A’DAN Z’YE İLETİŞİM -5 , 681-712. Ankara: İksad Yayınevi, 2022
Güneş, İSMAİL. "Çağrı Merkezi Verilerinin Kamusal Taleplerin Belirlenmesi Ve Hizmetlerin Etkin Sunumunda Kullanılması: Adana Büyükşehir Belediyesi Örneği." A’DAN Z’YE İLETİŞİM -5 , İksad Yayınevi, 2022, pp.681-712.
Güneş, İ. (2022) "Çağrı Merkezi Verilerinin Kamusal Taleplerin Belirlenmesi Ve Hizmetlerin Etkin Sunumunda Kullanılması: Adana Büyükşehir Belediyesi Örneği", A’DAN Z’YE İLETİŞİM -5 . Ankara: İksad Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={İSMAİL GÜNEŞ}, chaptertitle={Çağrı Merkezi Verilerinin Kamusal Taleplerin Belirlenmesi Ve Hizmetlerin Etkin Sunumunda Kullanılması: Adana Büyükşehir Belediyesi Örneği}, booktitle={ A’DAN Z’YE İLETİŞİM -5}, publisher={İksad Yayınevi}, city={Ankara},year={2022} }