A. KARABAY And B. KUŞDEMİR KAYIRAN, "İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki," ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.3, no.38, pp.110-117, 2010
KARABAY, A. And KUŞDEMİR KAYIRAN, B. 2010. İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.3, no.38 , 110-117.
KARABAY, A., & KUŞDEMİR KAYIRAN, B., (2010). İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.3, no.38, 110-117.
KARABAY, AYŞEGÜL, And BİLGE KUŞDEMİR KAYIRAN. "İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki," ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.3, no.38, 110-117, 2010
KARABAY, AYŞEGÜL K. And KUŞDEMİR KAYIRAN, BİLGE K. . "İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki." ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.3, no.38, pp.110-117, 2010
KARABAY, A. And KUŞDEMİR KAYIRAN, B. (2010) . "İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki." ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , vol.3, no.38, pp.110-117.
@article{article, author={AYŞEGÜL KARABAY TURAN And author={BİLGE KUŞDEMİR KAYIRAN}, title={İlköğretim 5. sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerileri ve okumaya ilişkin tutumları arasındaki ilişki}, journal={ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ}, year=2010, pages={110-117} }