G. SARPKAYA AKTAŞ And F. ERDOĞAN, "GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.299-324, 2024
SARPKAYA AKTAŞ, G. And ERDOĞAN, F. 2024. GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2 , 299-324.
SARPKAYA AKTAŞ, G., & ERDOĞAN, F., (2024). GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, 299-324.
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM, And FURKAN ERDOĞAN. "GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri," Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, 299-324, 2024
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM S. And ERDOĞAN, FURKAN. "GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.299-324, 2024
SARPKAYA AKTAŞ, G. And ERDOĞAN, F. (2024) . "GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri." Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.2, pp.299-324.
@article{article, author={GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ And author={FURKAN ERDOĞAN}, title={GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri}, journal={Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2024, pages={299-324} }