Atıf Formatları
Gıda Ürünlerinde Marka Farkındalığı Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Önemi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. BAHŞİ Et Al. , "Gıda Ürünlerinde Marka Farkındalığı Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Önemi," I. Uluslararası Davraz Kongresi , 2014

BAHŞİ, N. Et Al. 2014. Gıda Ürünlerinde Marka Farkındalığı Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Önemi. I. Uluslararası Davraz Kongresi .

BAHŞİ, N., BOSTAN BUDAK, D., & GÜL, A., (2014). Gıda Ürünlerinde Marka Farkındalığı Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Önemi . I. Uluslararası Davraz Kongresi

BAHŞİ, NERMİN, DİLEK BOSTAN BUDAK, And AYKUT GÜL. "Gıda Ürünlerinde Marka Farkındalığı Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Önemi," I. Uluslararası Davraz Kongresi, 2014

BAHŞİ, NERMİN Et Al. "Gıda Ürünlerinde Marka Farkındalığı Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Önemi." I. Uluslararası Davraz Kongresi , 2014

BAHŞİ, N. BOSTAN BUDAK, D. And GÜL, A. (2014) . "Gıda Ürünlerinde Marka Farkındalığı Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Önemi." I. Uluslararası Davraz Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={NERMİN BAHŞİ Et Al. }, title={Gıda Ürünlerinde Marka Farkındalığı Oluşturulmasında Pazarlama İletişiminin Önemi}, congress name={I. Uluslararası Davraz Kongresi}, city={}, country={}, year={2014}}