U. YENİPINAR And O. YILDIRIM, "Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması," 15.Ulusal Turizm Kongresi , Ankara, Turkey, pp.1429-1447, 2014
YENİPINAR, U. And YILDIRIM, O. 2014. Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması. 15.Ulusal Turizm Kongresi , (Ankara, Turkey), 1429-1447.
YENİPINAR, U., & YILDIRIM, O., (2014). Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması . 15.Ulusal Turizm Kongresi (pp.1429-1447). Ankara, Turkey
YENİPINAR, UYSAL, And OYA YILDIRIM. "Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması," 15.Ulusal Turizm Kongresi, Ankara, Turkey, 2014
YENİPINAR, UYSAL And YILDIRIM, OYA. "Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması." 15.Ulusal Turizm Kongresi , Ankara, Turkey, pp.1429-1447, 2014
YENİPINAR, U. And YILDIRIM, O. (2014) . "Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması." 15.Ulusal Turizm Kongresi , Ankara, Turkey, pp.1429-1447.
@conferencepaper{conferencepaper, author={UYSAL YENİPINAR And author={OYA YILDIRIM}, title={Destinasyon Marklaşmasında Mitolojik Logo ve Amblemin Önemi Muğla Araştırması}, congress name={15.Ulusal Turizm Kongresi}, city={Ankara}, country={Turkey}, year={2014}, pages={1429-1447} }