F. DEMİRCİ OREL And M. A. B. NAKIBOĞLU, "İndirimli Market Müşterilerinin Profili," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.3, no.10, pp.4-12, 2004
DEMİRCİ OREL, F. And NAKIBOĞLU, M. A. B. 2004. İndirimli Market Müşterilerinin Profili. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.3, no.10 , 4-12.
DEMİRCİ OREL, F., & NAKIBOĞLU, M. A. B., (2004). İndirimli Market Müşterilerinin Profili. Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.3, no.10, 4-12.
DEMİRCİ OREL, FATMA, And MEHMET ALİ BURAK NAKIBOĞLU. "İndirimli Market Müşterilerinin Profili," Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.3, no.10, 4-12, 2004
DEMİRCİ OREL, FATMA D. And NAKIBOĞLU, MEHMET A. . "İndirimli Market Müşterilerinin Profili." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.3, no.10, pp.4-12, 2004
DEMİRCİ OREL, F. And NAKIBOĞLU, M. A. B. (2004) . "İndirimli Market Müşterilerinin Profili." Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.3, no.10, pp.4-12.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL And author={MEHMET ALİ BURAK NAKIBOĞLU}, title={İndirimli Market Müşterilerinin Profili}, journal={Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2004, pages={4-12} }