H. İNAN And O. Çelik, "Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama," Asos Journal , no.27, pp.127-146, 2016
İNAN, H. And Çelik, O. 2016. Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama. Asos Journal , no.27 , 127-146.
İNAN, H., & Çelik, O., (2016). Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama. Asos Journal , no.27, 127-146.
İNAN, HİLAL, And Onur Çelik. "Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama," Asos Journal , no.27, 127-146, 2016
İNAN, HİLAL And Çelik, Onur. "Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama." Asos Journal , no.27, pp.127-146, 2016
İNAN, H. And Çelik, O. (2016) . "Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama." Asos Journal , no.27, pp.127-146.
@article{article, author={HİLAL İNAN And author={Onur Çelik}, title={Satış Promosyon Faaliyetleri İle Marka Denkliği Unsurları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi: Havayolu Ulaşım Sektöründe Bir Uygulama}, journal={Asos Journal}, year=2016, pages={127-146} }