Atıf Formatları
Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. ZEREN And N. Gökdağlı, "Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi," Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı , 2016

ZEREN, D. And Gökdağlı, N. 2016. Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi. Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı .

ZEREN, D., & Gökdağlı, N., (2016). Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi . Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı

ZEREN, DENİZ, And Nilüfer Gökdağlı. "Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi," Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı, 2016

ZEREN, DENİZ And Gökdağlı, Nilüfer. "Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi." Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı , 2016

ZEREN, D. And Gökdağlı, N. (2016) . "Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi." Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı .

@conferencepaper{conferencepaper, author={DENİZ ZEREN And author={Nilüfer Gökdağlı}, title={Marka prestiji ve kredibilitesinin tüketicilerin satın alma niyetleri üzerindeki etkisi}, congress name={Sosyal Bilimler Araştırmaları Konferansı}, city={}, country={}, year={2016}}