S. ÇABUK Et Al. , "Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler," ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.24, no.1, pp.96-108, 2013
ÇABUK, S. Et Al. 2013. Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.24, no.1 , 96-108.
ÇABUK, S., NAKIBOĞLU, M. A. B., & CANOĞLU, M., (2013). Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler. ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.24, no.1, 96-108.
ÇABUK, SERAP, MEHMET ALİ BURAK NAKIBOĞLU, And MELTEM CANOĞLU. "Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler," ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.24, no.1, 96-108, 2013
ÇABUK, SERAP Et Al. "Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler." ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.24, no.1, pp.96-108, 2013
ÇABUK, S. NAKIBOĞLU, M. A. B. And CANOĞLU, M. (2013) . "Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler." ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , vol.24, no.1, pp.96-108.
@article{article, author={SERAP ÇABUK Et Al. }, title={Algılanan Otel İmajı ve Hizmet Kalitesi ile Tekrar Satın Alma Niyeti Arasındaki İlişkiler}, journal={ANATOLİA: TURİZM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ}, year=2013, pages={96-108} }