F. DEMİRCİ OREL, "Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri," Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler , Adana, Turkey, 2004
DEMİRCİ OREL, F. 2004. Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri. Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler , (Adana, Turkey).
DEMİRCİ OREL, F., (2004). Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri . Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler, Adana, Turkey
DEMİRCİ OREL, FATMA. "Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri," Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler, Adana, Turkey, 2004
DEMİRCİ OREL, FATMA D. . "Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri." Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler , Adana, Turkey, 2004
DEMİRCİ OREL, F. (2004) . "Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri." Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler , Adana, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={FATMA DEMİRCİ OREL}, title={Ekonomik Krizlerin Market Markalarının Gelişimine Etkileri}, congress name={Panel: Perakendecilikte Gelişmeler ve Türkiye İçin Çıkarılacak Dersler}, city={Adana}, country={Turkey}, year={2004}}