V. Çekici And H. O. YÜREGİR, "Türkiye’deki Şirketlerin Müşteri Şikayetlerini Değerlendirme Sistemlerinin Araştırılması ve Analizi," Çukurova Üniversitesi Mühendislik-Mimarlik Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.753-768, 2020
Çekici, V. And YÜREGİR, H. O. 2020. Türkiye’deki Şirketlerin Müşteri Şikayetlerini Değerlendirme Sistemlerinin Araştırılması ve Analizi. Çukurova Üniversitesi Mühendislik-Mimarlik Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3 , 753-768.
Çekici, V., & YÜREGİR, H. O., (2020). Türkiye’deki Şirketlerin Müşteri Şikayetlerini Değerlendirme Sistemlerinin Araştırılması ve Analizi. Çukurova Üniversitesi Mühendislik-Mimarlik Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, 753-768.
Çekici, Vedat, And HACİRE OYA YÜREGİR. "Türkiye’deki Şirketlerin Müşteri Şikayetlerini Değerlendirme Sistemlerinin Araştırılması ve Analizi," Çukurova Üniversitesi Mühendislik-Mimarlik Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, 753-768, 2020
Çekici, Vedat And YÜREGİR, HACİRE O. . "Türkiye’deki Şirketlerin Müşteri Şikayetlerini Değerlendirme Sistemlerinin Araştırılması ve Analizi." Çukurova Üniversitesi Mühendislik-Mimarlik Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.753-768, 2020
Çekici, V. And YÜREGİR, H. O. (2020) . "Türkiye’deki Şirketlerin Müşteri Şikayetlerini Değerlendirme Sistemlerinin Araştırılması ve Analizi." Çukurova Üniversitesi Mühendislik-Mimarlik Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.753-768.
@article{article, author={Vedat Çekici And author={HACİRE OYA YÜREGİR}, title={Türkiye’deki Şirketlerin Müşteri Şikayetlerini Değerlendirme Sistemlerinin Araştırılması ve Analizi}, journal={Çukurova Üniversitesi Mühendislik-Mimarlik Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={753-768} }