M. ÇAPAR, "İlköğretim İkinci Kademe Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Üç Boyutlu Çalışmaların Önemi," Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.35, pp.114-124, 2008
ÇAPAR, M. 2008. İlköğretim İkinci Kademe Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Üç Boyutlu Çalışmaların Önemi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.35 , 114-124.
ÇAPAR, M., (2008). İlköğretim İkinci Kademe Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Üç Boyutlu Çalışmaların Önemi. Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.35, 114-124.
ÇAPAR, MUSTAFA. "İlköğretim İkinci Kademe Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Üç Boyutlu Çalışmaların Önemi," Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.35, 114-124, 2008
ÇAPAR, MUSTAFA. "İlköğretim İkinci Kademe Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Üç Boyutlu Çalışmaların Önemi." Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.35, pp.114-124, 2008
ÇAPAR, M. (2008) . "İlköğretim İkinci Kademe Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Üç Boyutlu Çalışmaların Önemi." Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.3, no.35, pp.114-124.
@article{article, author={MUSTAFA ÇAPAR}, title={İlköğretim İkinci Kademe Görsel Sanatlar Eğitimi Dersinde Üç Boyutlu Çalışmaların Önemi}, journal={Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2008, pages={114-124} }