M. N. AYDEDE And F. MATYAR, "Fen Bilgisi Öğretiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.115-127, 2009
AYDEDE, M. N. And MATYAR, F. 2009. Fen Bilgisi Öğretiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1 , 115-127.
AYDEDE, M. N., & MATYAR, F., (2009). Fen Bilgisi Öğretiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi. Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, 115-127.
AYDEDE, Meryem, And FATİH MATYAR. "Fen Bilgisi Öğretiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi," Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, 115-127, 2009
AYDEDE, Meryem N. And MATYAR, FATİH. "Fen Bilgisi Öğretiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.115-127, 2009
AYDEDE, M. N. And MATYAR, F. (2009) . "Fen Bilgisi Öğretiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi." Türk Fen Eğitimi Dergisi , vol.6, no.1, pp.115-127.
@article{article, author={Meryem Nur AYDEDE And author={FATİH MATYAR}, title={Fen Bilgisi Öğretiminde Aktif Öğrenme Yaklaşımının Bilişsel Düzeyde Öğrenci Başarısına Etkisi}, journal={Türk Fen Eğitimi Dergisi}, year=2009, pages={115-127} }