G. SARPKAYA AKTAŞ And M. KÖSE, "Gerçekçi Matematik Eğitiminin Tamsayılar Konusunda Matematik Başarısına, Kalıcılığına ve Motivasyonuna Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.3, pp.2380-2408, 2024
SARPKAYA AKTAŞ, G. And KÖSE, M. 2024. Gerçekçi Matematik Eğitiminin Tamsayılar Konusunda Matematik Başarısına, Kalıcılığına ve Motivasyonuna Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.3 , 2380-2408.
SARPKAYA AKTAŞ, G., & KÖSE, M., (2024). Gerçekçi Matematik Eğitiminin Tamsayılar Konusunda Matematik Başarısına, Kalıcılığına ve Motivasyonuna Etkisi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.3, 2380-2408.
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM, And MUSTAFA KÖSE. "Gerçekçi Matematik Eğitiminin Tamsayılar Konusunda Matematik Başarısına, Kalıcılığına ve Motivasyonuna Etkisi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.3, 2380-2408, 2024
SARPKAYA AKTAŞ, GÜLFEM S. And KÖSE, MUSTAFA. "Gerçekçi Matematik Eğitiminin Tamsayılar Konusunda Matematik Başarısına, Kalıcılığına ve Motivasyonuna Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.3, pp.2380-2408, 2024
SARPKAYA AKTAŞ, G. And KÖSE, M. (2024) . "Gerçekçi Matematik Eğitiminin Tamsayılar Konusunda Matematik Başarısına, Kalıcılığına ve Motivasyonuna Etkisi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.22, no.3, pp.2380-2408.
@article{article, author={GÜLFEM SARPKAYA AKTAŞ And author={MUSTAFA KÖSE}, title={Gerçekçi Matematik Eğitiminin Tamsayılar Konusunda Matematik Başarısına, Kalıcılığına ve Motivasyonuna Etkisi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2024, pages={2380-2408} }