M. TAŞ And A. KARABAY, "Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi," Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.594-612, 2020
TAŞ, M. And KARABAY, A. 2020. Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3 , 594-612.
TAŞ, M., & KARABAY, A., (2020). Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi. Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, 594-612.
TAŞ, MÜKERREM, And AYŞEGÜL KARABAY. "Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi," Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, 594-612, 2020
TAŞ, MÜKERREM And KARABAY, AYŞEGÜL. "Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi." Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.594-612, 2020
TAŞ, M. And KARABAY, A. (2020) . "Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi." Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.35, no.3, pp.594-612.
@article{article, author={MÜKERREM TAŞ And author={AYŞEGÜL KARABAY}, title={Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz EtmeBecerilerinin İncelenmesi}, journal={Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2020, pages={594-612} }