A. YALÇIN And F. N. İPLİK, "Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışanlara Yönelik Performans Değerlendirme Süreci: ?Türkiye Örneği," 13.ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.1-5, 2005
YALÇIN, A. And İPLİK, F. N. 2005. Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışanlara Yönelik Performans Değerlendirme Süreci: ?Türkiye Örneği. 13.ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ , (İstanbul, Turkey), 1-5.
YALÇIN, A., & İPLİK, F. N., (2005). Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışanlara Yönelik Performans Değerlendirme Süreci: ?Türkiye Örneği . 13.ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ (pp.1-5). İstanbul, Turkey
YALÇIN, AZMİ, And Fatma Nur İPLİK. "Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışanlara Yönelik Performans Değerlendirme Süreci: ?Türkiye Örneği," 13.ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, İstanbul, Turkey, 2005
YALÇIN, AZMİ And İPLİK, Fatma N. . "Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışanlara Yönelik Performans Değerlendirme Süreci: ?Türkiye Örneği." 13.ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.1-5, 2005
YALÇIN, A. And İPLİK, F. N. (2005) . "Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışanlara Yönelik Performans Değerlendirme Süreci: ?Türkiye Örneği." 13.ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ , İstanbul, Turkey, pp.1-5.
@conferencepaper{conferencepaper, author={AZMİ YALÇIN And author={Fatma Nur İPLİK}, title={Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Çalışanlara Yönelik Performans Değerlendirme Süreci: ?Türkiye Örneği}, congress name={13.ULUSAL YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2005}, pages={1-5} }