M. Yeşilpınar Uyar And A. DOĞANAY, "Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi," International Journal of Curriculum and Instructional Studies , vol.14, no.7, pp.63-88, 2017
Yeşilpınar Uyar, M. And DOĞANAY, A. 2017. Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi. International Journal of Curriculum and Instructional Studies , vol.14, no.7 , 63-88.
Yeşilpınar Uyar, M., & DOĞANAY, A., (2017). Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi. International Journal of Curriculum and Instructional Studies , vol.14, no.7, 63-88.
Yeşilpınar Uyar, Melis, And AHMET DOĞANAY. "Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi," International Journal of Curriculum and Instructional Studies , vol.14, no.7, 63-88, 2017
Yeşilpınar Uyar, Melis Y. And DOĞANAY, AHMET. "Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi." International Journal of Curriculum and Instructional Studies , vol.14, no.7, pp.63-88, 2017
Yeşilpınar Uyar, M. And DOĞANAY, A. (2017) . "Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi." International Journal of Curriculum and Instructional Studies , vol.14, no.7, pp.63-88.
@article{article, author={Melis Yeşilpınar Uyar And author={AHMET DOĞANAY}, title={Okul Temelli Yaklaşımla Geliştirilen Öğretim İlke ve Yöntemleri Dersi Öğretim Programının Değerlendirilmesi}, journal={International Journal of Curriculum and Instructional Studies}, year=2017, pages={63-88} }