N. AKÇA BERK, "Tarihi Mekanların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: PROJE TALOK-O," Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Müze Eğitimi Eğitim Müzesi Özel Sayı , vol.46, no.214, pp.389-394, 2017
AKÇA BERK, N. 2017. Tarihi Mekanların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: PROJE TALOK-O. Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Müze Eğitimi Eğitim Müzesi Özel Sayı , vol.46, no.214 , 389-394.
AKÇA BERK, N., (2017). Tarihi Mekanların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: PROJE TALOK-O. Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Müze Eğitimi Eğitim Müzesi Özel Sayı , vol.46, no.214, 389-394.
AKÇA BERK, NEVAL. "Tarihi Mekanların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: PROJE TALOK-O," Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Müze Eğitimi Eğitim Müzesi Özel Sayı , vol.46, no.214, 389-394, 2017
AKÇA BERK, NEVAL A. . "Tarihi Mekanların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: PROJE TALOK-O." Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Müze Eğitimi Eğitim Müzesi Özel Sayı , vol.46, no.214, pp.389-394, 2017
AKÇA BERK, N. (2017) . "Tarihi Mekanların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: PROJE TALOK-O." Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Müze Eğitimi Eğitim Müzesi Özel Sayı , vol.46, no.214, pp.389-394.
@article{article, author={NEVAL AKÇA BERK}, title={Tarihi Mekanların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: PROJE TALOK-O}, journal={Milli Eğitim Eğitim ve Sosyal Bilimler Dergisi Müze Eğitimi Eğitim Müzesi Özel Sayı}, year=2017, pages={389-394} }