M. KARAKUŞ And H. İ. Öztürk, "Türkiye?de uygulanana işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması," International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, pp.1-28, 2016
KARAKUŞ, M. And Öztürk, H. İ. 2016. Türkiye?de uygulanana işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması. International Journal of Active Learning , vol.1, no.1 , 1-28.
KARAKUŞ, M., & Öztürk, H. İ., (2016). Türkiye?de uygulanana işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması. International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, 1-28.
KARAKUŞ, MEMET, And Halil İbrahim Öztürk. "Türkiye?de uygulanana işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması," International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, 1-28, 2016
KARAKUŞ, MEMET And Öztürk, Halil İ. . "Türkiye?de uygulanana işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması." International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, pp.1-28, 2016
KARAKUŞ, M. And Öztürk, H. İ. (2016) . "Türkiye?de uygulanana işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması." International Journal of Active Learning , vol.1, no.1, pp.1-28.
@article{article, author={MEMET KARAKUŞ And author={Halil İbrahim Öztürk}, title={Türkiye?de uygulanana işbirliğine dayalı öğrenme yönteminin fen bilimleri öğretiminde akademik başarı ve derse karşı tutumlar üzerindeki etkisini incelemeye yönelik bir meta-analiz çalışması}, journal={International Journal of Active Learning}, year=2016, pages={1-28} }