M. Karakuş And O. Yalçın, "Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, pp.1-20, 2016
Karakuş, M. And Yalçın, O. 2016. Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4 , 1-20.
Karakuş, M., & Yalçın, O., (2016). Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması. Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, 1-20.
Karakuş, MEMET, And Onur Yalçın. "Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması," Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, 1-20, 2016
Karakuş, MEMET And Yalçın, Onur. "Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, pp.1-20, 2016
Karakuş, M. And Yalçın, O. (2016) . "Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması." Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.16, no.4, pp.1-20.
@article{article, author={MEMET KARAKUŞ And author={Onur Yalçın}, title={Fen eğitiminde argümantasyon temelli öğrenmenin akademik başarıya ve bilimsel süreç becerilerine etkisi: bir meta-analiz çalışması}, journal={Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2016, pages={1-20} }