N. AKÇA BERK, "Tarih Öğretiminde Çok Perspektiflilik," In Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi, 2010, pp.95-103.
AKÇA BERK, N. Tarih Öğretiminde Çok Perspektiflilik. 2010. In Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , Yeni İnsan Yayınevi, İstanbul, 95-103.
AKÇA BERK, N., (2010). Tarih Öğretiminde Çok Perspektiflilik. Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri (pp.95-103), İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
AKÇA BERK, NEVAL. "Tarih Öğretiminde Çok Perspektiflilik." In Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , 95-103. İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi, 2010
AKÇA BERK, NEVAL A. . "Tarih Öğretiminde Çok Perspektiflilik." Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri , Yeni İnsan Yayınevi, 2010, pp.95-103.
AKÇA BERK, N. (2010) "Tarih Öğretiminde Çok Perspektiflilik", Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri . İstanbul: Yeni İnsan Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={NEVAL AKÇA BERK}, chaptertitle={Tarih Öğretiminde Çok Perspektiflilik}, booktitle={ Tarih Nasıl Öğretilir? Tarih Öğretmenleri İçin Özel Öğretim Yöntemleri}, publisher={Yeni İnsan Yayınevi}, city={İstanbul},year={2010} }