S. KÖKSAL ARAÇ, "Dijital Reklamlarda Başvurulan Yaratıcı Mesaj Stratejileri: Altı Segmentli Mesaj Stratejisi Çarkı Bağlamında Bir İçerik Analizi," Business and Economics Research Journal , vol.14, no.4, pp.541-556, 2023
KÖKSAL ARAÇ, S. 2023. Dijital Reklamlarda Başvurulan Yaratıcı Mesaj Stratejileri: Altı Segmentli Mesaj Stratejisi Çarkı Bağlamında Bir İçerik Analizi. Business and Economics Research Journal , vol.14, no.4 , 541-556.
KÖKSAL ARAÇ, S., (2023). Dijital Reklamlarda Başvurulan Yaratıcı Mesaj Stratejileri: Altı Segmentli Mesaj Stratejisi Çarkı Bağlamında Bir İçerik Analizi. Business and Economics Research Journal , vol.14, no.4, 541-556.
KÖKSAL ARAÇ, SELİN. "Dijital Reklamlarda Başvurulan Yaratıcı Mesaj Stratejileri: Altı Segmentli Mesaj Stratejisi Çarkı Bağlamında Bir İçerik Analizi," Business and Economics Research Journal , vol.14, no.4, 541-556, 2023
KÖKSAL ARAÇ, SELİN K. . "Dijital Reklamlarda Başvurulan Yaratıcı Mesaj Stratejileri: Altı Segmentli Mesaj Stratejisi Çarkı Bağlamında Bir İçerik Analizi." Business and Economics Research Journal , vol.14, no.4, pp.541-556, 2023
KÖKSAL ARAÇ, S. (2023) . "Dijital Reklamlarda Başvurulan Yaratıcı Mesaj Stratejileri: Altı Segmentli Mesaj Stratejisi Çarkı Bağlamında Bir İçerik Analizi." Business and Economics Research Journal , vol.14, no.4, pp.541-556.
@article{article, author={SELİN KÖKSAL ARAÇ}, title={Dijital Reklamlarda Başvurulan Yaratıcı Mesaj Stratejileri: Altı Segmentli Mesaj Stratejisi Çarkı Bağlamında Bir İçerik Analizi}, journal={Business and Economics Research Journal}, year=2023, pages={541-556} }