A. P. BAL, "Oluşturmacı Öğrenme Ortamının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik Dersinde Akademik Başarı Ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyine Etkisi," Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi , vol.1, no.3, pp.47-57, 2011
BAL, A. P. 2011. Oluşturmacı Öğrenme Ortamının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik Dersinde Akademik Başarı Ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyine Etkisi. Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi , vol.1, no.3 , 47-57.
BAL, A. P., (2011). Oluşturmacı Öğrenme Ortamının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik Dersinde Akademik Başarı Ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyine Etkisi. Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi , vol.1, no.3, 47-57.
BAL, AYTEN. "Oluşturmacı Öğrenme Ortamının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik Dersinde Akademik Başarı Ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyine Etkisi," Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi , vol.1, no.3, 47-57, 2011
BAL, AYTEN P. . "Oluşturmacı Öğrenme Ortamının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik Dersinde Akademik Başarı Ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyine Etkisi." Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi , vol.1, no.3, pp.47-57, 2011
BAL, A. P. (2011) . "Oluşturmacı Öğrenme Ortamının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik Dersinde Akademik Başarı Ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyine Etkisi." Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi , vol.1, no.3, pp.47-57.
@article{article, author={AYTEN PINAR BAL}, title={Oluşturmacı Öğrenme Ortamının Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik Dersinde Akademik Başarı Ve Van Hiele Geometri Düşünme Düzeyine Etkisi}, journal={Pegem Eğitim Ve Öğretim Dergisi}, year=2011, pages={47-57} }