A. SEÇER And M. BOĞA, "Sosyal Medyanın Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışına Etkisi," Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Doğa Bilimleri Dergisi , vol.20, no.4, pp.312-319, 2017
SEÇER, A. And BOĞA, M. 2017. Sosyal Medyanın Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışına Etkisi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Doğa Bilimleri Dergisi , vol.20, no.4 , 312-319.
SEÇER, A., & BOĞA, M., (2017). Sosyal Medyanın Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışına Etkisi. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Doğa Bilimleri Dergisi , vol.20, no.4, 312-319.
SEÇER, ARZU, And MUSTAFA BOĞA. "Sosyal Medyanın Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışına Etkisi," Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Doğa Bilimleri Dergisi , vol.20, no.4, 312-319, 2017
SEÇER, ARZU And BOĞA, MUSTAFA. "Sosyal Medyanın Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışına Etkisi." Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Doğa Bilimleri Dergisi , vol.20, no.4, pp.312-319, 2017
SEÇER, A. And BOĞA, M. (2017) . "Sosyal Medyanın Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışına Etkisi." Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Doğa Bilimleri Dergisi , vol.20, no.4, pp.312-319.
@article{article, author={ARZU SEÇER And author={MUSTAFA BOĞA}, title={Sosyal Medyanın Tüketicilerin Gıda Ürünleri Satın Alma Davranışına Etkisi}, journal={Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Doğa Bilimleri Dergisi}, year=2017, pages={312-319} }