F. Kaya And S. TÜMKAYA, "Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı yönelimi, kendini engelleme davranışları ve demografik özelliklerinin okula yabancılaşmayı yordama düzeylerinin incelenmesi," Journal of Human Sciences , vol.14, no.1, pp.747-771, 2017
Kaya, F. And TÜMKAYA, S. 2017. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı yönelimi, kendini engelleme davranışları ve demografik özelliklerinin okula yabancılaşmayı yordama düzeylerinin incelenmesi. Journal of Human Sciences , vol.14, no.1 , 747-771.
Kaya, F., & TÜMKAYA, S., (2017). Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı yönelimi, kendini engelleme davranışları ve demografik özelliklerinin okula yabancılaşmayı yordama düzeylerinin incelenmesi. Journal of Human Sciences , vol.14, no.1, 747-771.
Kaya, Ferdi, And SONGÜL TÜMKAYA. "Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı yönelimi, kendini engelleme davranışları ve demografik özelliklerinin okula yabancılaşmayı yordama düzeylerinin incelenmesi," Journal of Human Sciences , vol.14, no.1, 747-771, 2017
Kaya, Ferdi And TÜMKAYA, SONGÜL. "Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı yönelimi, kendini engelleme davranışları ve demografik özelliklerinin okula yabancılaşmayı yordama düzeylerinin incelenmesi." Journal of Human Sciences , vol.14, no.1, pp.747-771, 2017
Kaya, F. And TÜMKAYA, S. (2017) . "Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı yönelimi, kendini engelleme davranışları ve demografik özelliklerinin okula yabancılaşmayı yordama düzeylerinin incelenmesi." Journal of Human Sciences , vol.14, no.1, pp.747-771.
@article{article, author={Ferdi Kaya And author={SONGÜL TÜMKAYA}, title={Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin başarı yönelimi, kendini engelleme davranışları ve demografik özelliklerinin okula yabancılaşmayı yordama düzeylerinin incelenmesi}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2017, pages={747-771} }