S. Dinçer, "Bilgisayar destekli öğretimde bilgisayar okuryazarlığının , motivasyonun ve öz yeterliliğin öğrenme başarısı üzerindeki etkisi : Değişkenlerin araştırma süresi ile incelenmesi," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, pp.148-162, 2017
Dinçer, S. 2017. Bilgisayar destekli öğretimde bilgisayar okuryazarlığının , motivasyonun ve öz yeterliliğin öğrenme başarısı üzerindeki etkisi : Değişkenlerin araştırma süresi ile incelenmesi. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14 , 148-162.
Dinçer, S., (2017). Bilgisayar destekli öğretimde bilgisayar okuryazarlığının , motivasyonun ve öz yeterliliğin öğrenme başarısı üzerindeki etkisi : Değişkenlerin araştırma süresi ile incelenmesi. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, 148-162.
Dinçer, SERKAN. "Bilgisayar destekli öğretimde bilgisayar okuryazarlığının , motivasyonun ve öz yeterliliğin öğrenme başarısı üzerindeki etkisi : Değişkenlerin araştırma süresi ile incelenmesi," Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, 148-162, 2017
Dinçer, SERKAN. "Bilgisayar destekli öğretimde bilgisayar okuryazarlığının , motivasyonun ve öz yeterliliğin öğrenme başarısı üzerindeki etkisi : Değişkenlerin araştırma süresi ile incelenmesi." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, pp.148-162, 2017
Dinçer, S. (2017) . "Bilgisayar destekli öğretimde bilgisayar okuryazarlığının , motivasyonun ve öz yeterliliğin öğrenme başarısı üzerindeki etkisi : Değişkenlerin araştırma süresi ile incelenmesi." Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi , vol.7, no.14, pp.148-162.
@article{article, author={SERKAN DİNÇER}, title={Bilgisayar destekli öğretimde bilgisayar okuryazarlığının , motivasyonun ve öz yeterliliğin öğrenme başarısı üzerindeki etkisi : Değişkenlerin araştırma süresi ile incelenmesi}, journal={Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi}, year=2017, pages={148-162} }