S. ÇABUK Et Al. , "GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.16, no.2, pp.85-96, 2007
ÇABUK, S. Et Al. 2007. GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.16, no.2 , 85-96.
ÇABUK, S., İNAN, H., & Mutlu, S., (2007). GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.16, no.2, 85-96.
ÇABUK, SERAP, HİLAL İNAN, And Seval Mutlu. "GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.16, no.2, 85-96, 2007
ÇABUK, SERAP Et Al. "GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.16, no.2, pp.85-96, 2007
ÇABUK, S. İNAN, H. And Mutlu, S. (2007) . "GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.16, no.2, pp.85-96.
@article{article, author={SERAP ÇABUK Et Al. }, title={GIDA SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİ}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2007, pages={85-96} }