A. Karabay And M. Taş, "Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi," hacettepe eğitim fakültesi dergisi , vol.35, no.3, pp.594-612, 2020
Karabay, A. And Taş, M. 2020. Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi. hacettepe eğitim fakültesi dergisi , vol.35, no.3 , 594-612.
Karabay, A., & Taş, M., (2020). Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi. hacettepe eğitim fakültesi dergisi , vol.35, no.3, 594-612.
Karabay, AYŞEGÜL, And Mükerrem Taş. "Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi," hacettepe eğitim fakültesi dergisi , vol.35, no.3, 594-612, 2020
Karabay, AYŞEGÜL And Taş, Mükerrem. "Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi." hacettepe eğitim fakültesi dergisi , vol.35, no.3, pp.594-612, 2020
Karabay, A. And Taş, M. (2020) . "Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi." hacettepe eğitim fakültesi dergisi , vol.35, no.3, pp.594-612.
@article{article, author={AYŞEGÜL KARABAY And author={Mükerrem Taş}, title={Öğretmen Adaylarının Öğretim Amaçlarını Yenilenen Bloom Taksonomisine Göre Analiz Etme Becerilerinin İncelenmesi}, journal={hacettepe eğitim fakültesi dergisi}, year=2020, pages={594-612} }