N. AKÇA BERK, "Tarihi Mekânların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: Proje Talok-O," Milli Eğitim , vol.26, no.214, pp.389-395, 2017
AKÇA BERK, N. 2017. Tarihi Mekânların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: Proje Talok-O. Milli Eğitim , vol.26, no.214 , 389-395.
AKÇA BERK, N., (2017). Tarihi Mekânların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: Proje Talok-O. Milli Eğitim , vol.26, no.214, 389-395.
AKÇA BERK, NEVAL. "Tarihi Mekânların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: Proje Talok-O," Milli Eğitim , vol.26, no.214, 389-395, 2017
AKÇA BERK, NEVAL A. . "Tarihi Mekânların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: Proje Talok-O." Milli Eğitim , vol.26, no.214, pp.389-395, 2017
AKÇA BERK, N. (2017) . "Tarihi Mekânların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: Proje Talok-O." Milli Eğitim , vol.26, no.214, pp.389-395.
@article{article, author={NEVAL AKÇA BERK}, title={Tarihi Mekânların Tarih Dersinde Kullanılmasına Bir Örnek: Proje Talok-O}, journal={Milli Eğitim}, year=2017, pages={389-395} }