H. İNAN And H. DOĞAN SÜDAŞ, "Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar," Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.4, no.14, pp.43-49, 2005
İNAN, H. And DOĞAN SÜDAŞ, H. 2005. Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar. Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.4, no.14 , 43-49.
İNAN, H., & DOĞAN SÜDAŞ, H., (2005). Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar. Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.4, no.14, 43-49.
İNAN, HİLAL, And HATİCE DOĞAN SÜDAŞ. "Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar," Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.4, no.14, 43-49, 2005
İNAN, HİLAL And DOĞAN SÜDAŞ, HATİCE D. . "Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar." Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.4, no.14, pp.43-49, 2005
İNAN, H. And DOĞAN SÜDAŞ, H. (2005) . "Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar." Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi , vol.4, no.14, pp.43-49.
@article{article, author={HİLAL İNAN And author={HATİCE DOĞAN SÜDAŞ}, title={Deneyimsel Pazarlama Araçları ve Deneyim Sağlayıcısı Olarak Markalar}, journal={Pi: Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi}, year=2005, pages={43-49} }