Ü. Çimen Çoşğun And M. SARI, "Reddedilen öğrencilerin sınıftaki davranışlarının, sınıf atmosferine etkilerinin ve bu öğrencilere yönelik öğretmen yaklaşımlarının incelenmesi," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4292-4311, 2016
Çimen Çoşğun, Ü. And SARI, M. 2016. Reddedilen öğrencilerin sınıftaki davranışlarının, sınıf atmosferine etkilerinin ve bu öğrencilere yönelik öğretmen yaklaşımlarının incelenmesi. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3 , 4292-4311.
Çimen Çoşğun, Ü., & SARI, M., (2016). Reddedilen öğrencilerin sınıftaki davranışlarının, sınıf atmosferine etkilerinin ve bu öğrencilere yönelik öğretmen yaklaşımlarının incelenmesi. Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 4292-4311.
Çimen Çoşğun, Ümit, And MEDİHA SARI. "Reddedilen öğrencilerin sınıftaki davranışlarının, sınıf atmosferine etkilerinin ve bu öğrencilere yönelik öğretmen yaklaşımlarının incelenmesi," Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, 4292-4311, 2016
Çimen Çoşğun, Ümit Ç. And SARI, MEDİHA. "Reddedilen öğrencilerin sınıftaki davranışlarının, sınıf atmosferine etkilerinin ve bu öğrencilere yönelik öğretmen yaklaşımlarının incelenmesi." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4292-4311, 2016
Çimen Çoşğun, Ü. And SARI, M. (2016) . "Reddedilen öğrencilerin sınıftaki davranışlarının, sınıf atmosferine etkilerinin ve bu öğrencilere yönelik öğretmen yaklaşımlarının incelenmesi." Journal of Human Sciences , vol.13, no.3, pp.4292-4311.
@article{article, author={Ümit Çimen Çoşğun And author={MEDİHA SARI}, title={Reddedilen öğrencilerin sınıftaki davranışlarının, sınıf atmosferine etkilerinin ve bu öğrencilere yönelik öğretmen yaklaşımlarının incelenmesi}, journal={Journal of Human Sciences}, year=2016, pages={4292-4311} }