P. Yücekaya Et Al. , "PERAKENDE SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİVE MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ ÇANAKKALE İLİNDE BİR ARAŞTIRMA," Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, pp.85-100, 2015
Yücekaya, P. Et Al. 2015. PERAKENDE SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİVE MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ ÇANAKKALE İLİNDE BİR ARAŞTIRMA. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5 , 85-100.
Yücekaya, P., RENÇBER, Ö. F., & SÖNMEZ, H., (2015). PERAKENDE SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİVE MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ ÇANAKKALE İLİNDE BİR ARAŞTIRMA. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, 85-100.
Yücekaya, Polat, ÖMER FARUK RENÇBER, And HÜSEYİN SÖNMEZ. "PERAKENDE SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİVE MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ ÇANAKKALE İLİNDE BİR ARAŞTIRMA," Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, 85-100, 2015
Yücekaya, Polat Et Al. "PERAKENDE SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİVE MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ ÇANAKKALE İLİNDE BİR ARAŞTIRMA." Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, pp.85-100, 2015
Yücekaya, P. RENÇBER, Ö. F. And SÖNMEZ, H. (2015) . "PERAKENDE SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİVE MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ ÇANAKKALE İLİNDE BİR ARAŞTIRMA." Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi , vol.4, no.5, pp.85-100.
@article{article, author={Polat Yücekaya Et Al. }, title={PERAKENDE SEKTÖRÜNDE HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİVE MÜŞTERİ SADAKATİNE ETKİSİ ÇANAKKALE İLİNDE BİR ARAŞTIRMA}, journal={Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi}, year=2015, pages={85-100} }