P. ARTUT And K. TARIM, "İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Düzeylerinin Çözüm Stratejilerinin ve Hata Türlerinin İncelenmesi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, pp.39-50, 2006
ARTUT, P. And TARIM, K. 2006. İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Düzeylerinin Çözüm Stratejilerinin ve Hata Türlerinin İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2 , 39-50.
ARTUT, P., & TARIM, K., (2006). İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Düzeylerinin Çözüm Stratejilerinin ve Hata Türlerinin İncelenmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, 39-50.
ARTUT, PERİHAN, And KAMURAN TARIM. "İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Düzeylerinin Çözüm Stratejilerinin ve Hata Türlerinin İncelenmesi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, 39-50, 2006
ARTUT, PERİHAN And TARIM, KAMURAN. "İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Düzeylerinin Çözüm Stratejilerinin ve Hata Türlerinin İncelenmesi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, pp.39-50, 2006
ARTUT, P. And TARIM, K. (2006) . "İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Düzeylerinin Çözüm Stratejilerinin ve Hata Türlerinin İncelenmesi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.15, no.2, pp.39-50.
@article{article, author={PERİHAN ARTUT And author={KAMURAN TARIM}, title={İlköğretim Öğrencilerinin Rutin Olmayan Sözel Problemleri Çözme Düzeylerinin Çözüm Stratejilerinin ve Hata Türlerinin İncelenmesi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2006, pages={39-50} }