M. SARI, "İki Dilli Çocukların Çözümleme Yöntemiyle Okuma Yazma Öğrenirken Karşılaştıkları Güçlükler," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.9, pp.36-51, 2002
SARI, M. 2002. İki Dilli Çocukların Çözümleme Yöntemiyle Okuma Yazma Öğrenirken Karşılaştıkları Güçlükler. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.9 , 36-51.
SARI, M., (2002). İki Dilli Çocukların Çözümleme Yöntemiyle Okuma Yazma Öğrenirken Karşılaştıkları Güçlükler. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.9, 36-51.
SARI, MEDİHA. "İki Dilli Çocukların Çözümleme Yöntemiyle Okuma Yazma Öğrenirken Karşılaştıkları Güçlükler," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.9, 36-51, 2002
SARI, MEDİHA. "İki Dilli Çocukların Çözümleme Yöntemiyle Okuma Yazma Öğrenirken Karşılaştıkları Güçlükler." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.9, pp.36-51, 2002
SARI, M. (2002) . "İki Dilli Çocukların Çözümleme Yöntemiyle Okuma Yazma Öğrenirken Karşılaştıkları Güçlükler." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.9, no.9, pp.36-51.
@article{article, author={MEDİHA SARI}, title={İki Dilli Çocukların Çözümleme Yöntemiyle Okuma Yazma Öğrenirken Karşılaştıkları Güçlükler}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2002, pages={36-51} }