G. Ö. Çelebi, "Reaching the Voter Through the Ideal Advertising Channel: An AHP Analysis on Social Media," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.2, pp.687-707, 2024
Çelebi, G. Ö. 2024. Reaching the Voter Through the Ideal Advertising Channel: An AHP Analysis on Social Media. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.2 , 687-707.
Çelebi, G. Ö., (2024). Reaching the Voter Through the Ideal Advertising Channel: An AHP Analysis on Social Media. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.2, 687-707.
Çelebi, GÜLCENNET. "Reaching the Voter Through the Ideal Advertising Channel: An AHP Analysis on Social Media," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.2, 687-707, 2024
Çelebi, GÜLCENNET Ö. . "Reaching the Voter Through the Ideal Advertising Channel: An AHP Analysis on Social Media." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.2, pp.687-707, 2024
Çelebi, G. Ö. (2024) . "Reaching the Voter Through the Ideal Advertising Channel: An AHP Analysis on Social Media." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.11, no.2, pp.687-707.
@article{article, author={GÜLCENNET ÖZTÜRK ÇELEBİ}, title={Reaching the Voter Through the Ideal Advertising Channel: An AHP Analysis on Social Media}, journal={İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2024, pages={687-707} }