H. DOĞAN SÜDAŞ, "Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi," In Pazarlama Teorileri , İstanbul: Media Cat Kitapları, 2014, pp.265-282.
DOĞAN SÜDAŞ, H. Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi. 2014. In Pazarlama Teorileri , Media Cat Kitapları, İstanbul, 265-282.
DOĞAN SÜDAŞ, H., (2014). Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi. Pazarlama Teorileri (pp.265-282), İstanbul: Media Cat Kitapları.
DOĞAN SÜDAŞ, HATİCE. "Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi." In Pazarlama Teorileri , 265-282. İstanbul: Media Cat Kitapları, 2014
DOĞAN SÜDAŞ, HATİCE D. . "Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi." Pazarlama Teorileri , Media Cat Kitapları, 2014, pp.265-282.
DOĞAN SÜDAŞ, H. (2014) "Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi", Pazarlama Teorileri . İstanbul: Media Cat Kitapları.
@bookchapter{bookchapter, author ={HATİCE DOĞAN SÜDAŞ}, chaptertitle={Rekabette Karsılaştırmalı Üstünlük Teorisi}, booktitle={ Pazarlama Teorileri}, publisher={Media Cat Kitapları}, city={İstanbul},year={2014} }