F. Demirci Orel And D. Zeren, "Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma," Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.536, pp.61-73, 2009
Demirci Orel, F. And Zeren, D. 2009. Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.536 , 61-73.
Demirci Orel, F., & Zeren, D., (2009). Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma. Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.536, 61-73.
Demirci Orel, FATMA, And DENİZ ZEREN. "Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma," Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.536, 61-73, 2009
Demirci Orel, FATMA D. And Zeren, DENİZ. "Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma." Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.536, pp.61-73, 2009
Demirci Orel, F. And Zeren, D. (2009) . "Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma." Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi , no.536, pp.61-73.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL And author={DENİZ ZEREN}, title={Pazarlama ve Tüketici Yandaşlığı Anlayışına Yönelik Tüketici Tutumları: Boylamsal Bir Çalışma}, journal={Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi}, year=2009, pages={61-73} }