A. DOĞANAY And M. SARI, "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerine Temel Demokratik Değerlerin Kazandırılma Düzeyi ve Bu Değerlerin Kazandırılması Sürecinde Açık ve Örtük Programın Etkilerinin Karşılaştırılması," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , vol.10, no.39, pp.356-383, 2005
DOĞANAY, A. And SARI, M. 2005. İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerine Temel Demokratik Değerlerin Kazandırılma Düzeyi ve Bu Değerlerin Kazandırılması Sürecinde Açık ve Örtük Programın Etkilerinin Karşılaştırılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , vol.10, no.39 , 356-383.
DOĞANAY, A., & SARI, M., (2005). İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerine Temel Demokratik Değerlerin Kazandırılma Düzeyi ve Bu Değerlerin Kazandırılması Sürecinde Açık ve Örtük Programın Etkilerinin Karşılaştırılması. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , vol.10, no.39, 356-383.
DOĞANAY, AHMET, And MEDİHA SARI. "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerine Temel Demokratik Değerlerin Kazandırılma Düzeyi ve Bu Değerlerin Kazandırılması Sürecinde Açık ve Örtük Programın Etkilerinin Karşılaştırılması," Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , vol.10, no.39, 356-383, 2005
DOĞANAY, AHMET And SARI, MEDİHA. "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerine Temel Demokratik Değerlerin Kazandırılma Düzeyi ve Bu Değerlerin Kazandırılması Sürecinde Açık ve Örtük Programın Etkilerinin Karşılaştırılması." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , vol.10, no.39, pp.356-383, 2005
DOĞANAY, A. And SARI, M. (2005) . "İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerine Temel Demokratik Değerlerin Kazandırılma Düzeyi ve Bu Değerlerin Kazandırılması Sürecinde Açık ve Örtük Programın Etkilerinin Karşılaştırılması." Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi , vol.10, no.39, pp.356-383.
@article{article, author={AHMET DOĞANAY And author={MEDİHA SARI}, title={İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerine Temel Demokratik Değerlerin Kazandırılma Düzeyi ve Bu Değerlerin Kazandırılması Sürecinde Açık ve Örtük Programın Etkilerinin Karşılaştırılması}, journal={Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi Dergisi}, year=2005, pages={356-383} }