S. Dinçer And F. Balaman, "Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.887-907, 2019
Dinçer, S. And Balaman, F. 2019. Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2 , 887-907.
Dinçer, S., & Balaman, F., (2019). Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği. Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, 887-907.
Dinçer, SERKAN, And Fatih Balaman. "Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği," Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, 887-907, 2019
Dinçer, SERKAN And Balaman, Fatih. "Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.887-907, 2019
Dinçer, S. And Balaman, F. (2019) . "Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği." Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.21, no.2, pp.887-907.
@article{article, author={SERKAN DİNÇER And author={Fatih Balaman}, title={Sosyal medyanın öğretim faaliyetlerinde kullanılmasının öğrenci, öğretmen ve veliler açısından değerlendirilmesi: Edmodo örneği}, journal={Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2019, pages={887-907} }