S. KARAASLAN, "Öğrencilerin Pieter Brueghel Çocuk Oyunları Adlı Esreini Kavrayışında Dramanın Etkisi," TURKISH STUDIES , vol.12, no.33, pp.441-457, 2017
KARAASLAN, S. 2017. Öğrencilerin Pieter Brueghel Çocuk Oyunları Adlı Esreini Kavrayışında Dramanın Etkisi. TURKISH STUDIES , vol.12, no.33 , 441-457.
KARAASLAN, S., (2017). Öğrencilerin Pieter Brueghel Çocuk Oyunları Adlı Esreini Kavrayışında Dramanın Etkisi. TURKISH STUDIES , vol.12, no.33, 441-457.
KARAASLAN, SUAT. "Öğrencilerin Pieter Brueghel Çocuk Oyunları Adlı Esreini Kavrayışında Dramanın Etkisi," TURKISH STUDIES , vol.12, no.33, 441-457, 2017
KARAASLAN, SUAT. "Öğrencilerin Pieter Brueghel Çocuk Oyunları Adlı Esreini Kavrayışında Dramanın Etkisi." TURKISH STUDIES , vol.12, no.33, pp.441-457, 2017
KARAASLAN, S. (2017) . "Öğrencilerin Pieter Brueghel Çocuk Oyunları Adlı Esreini Kavrayışında Dramanın Etkisi." TURKISH STUDIES , vol.12, no.33, pp.441-457.
@article{article, author={SUAT KARAASLAN}, title={Öğrencilerin Pieter Brueghel Çocuk Oyunları Adlı Esreini Kavrayışında Dramanın Etkisi}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2017, pages={441-457} }