K. Yıldırım And K. TARIM, "Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi," 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, pp.78, 2007
Yıldırım, K. And TARIM, K. 2007. Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi. 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , (Eskişehir, Turkey), 78.
Yıldırım, K., & TARIM, K., (2007). Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi . 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (pp.78). Eskişehir, Turkey
Yıldırım, K., And KAMURAN TARIM. "Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi," 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Turkey, 2007
Yıldırım, K. And TARIM, KAMURAN. "Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi." 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, pp.78, 2007
Yıldırım, K. And TARIM, K. (2007) . "Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi." 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu , Eskişehir, Turkey, p.78.
@conferencepaper{conferencepaper, author={K. Yıldırım And author={KAMURAN TARIM}, title={Çoklu zeka kuramı destekli kubaşık öğrenme yönteminin ilköğretim matematik dersindeki akademik başarılarına ve benlik saygılarına etkisi}, congress name={6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu}, city={Eskişehir}, country={Turkey}, year={2007}, pages={78} }