F. Demirci Orel And A. Arık, "Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi," Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.57, pp.239-266, 2020
Demirci Orel, F. And Arık, A. 2020. Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi. Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.57 , 239-266.
Demirci Orel, F., & Arık, A., (2020). Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi. Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.57, 239-266.
Demirci Orel, FATMA, And ABDİL ARIK. "Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi," Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.57, 239-266, 2020
Demirci Orel, FATMA D. And Arık, ABDİL. "Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi." Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.57, pp.239-266, 2020
Demirci Orel, F. And Arık, A. (2020) . "Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi." Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , no.57, pp.239-266.
@article{article, author={FATMA DEMİRCİ OREL And author={ABDİL ARIK}, title={Sosyal Medya Pazarlamasının Tüketici Satın Alma Niyetine Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli Aracılığıyla İncelenmesi}, journal={Erciyes Üniv. İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={239-266} }